maandag 18 juli 2011

-Lulu- Karlijn, medeplichtige aan dit blog.

Oké, ik geef het toe, ik ken haar niet in het echt en weet niet veel meer over haar dan wat hieronder staat en ze op haar site zet,  en ik had eigenlijk Luc belooft over haar te bloggen.
Ik heb Lulu Karlijn zelf gevraagd om de vragen te beantwoorden, en zal ze dan maar rechtstreeks uit het mailtje kopiëren om misverstanden te voorkomen.
Naam: Lulu Karlijn, dit is mijn schrijversnaam.
Leeftijd: 14 jaar
Hobby's: Schrijven natuurlijk, lezen, niks doen op de laptop, tv kijken en de sims 3 :)
Woont: Ik woon samen met mijn 2 zusjes, mijn ouders, een konijn, 2 vissen en ik geloof 4 kippen (Hoewel er af en toe ook een verdwaalde kip rond loopt) in een gewoon simpel rijtjeshuis.
Droom: Ik denk dat mijn grootste droom wel is om een boek (Of meerdere) te schrijven en ook een jaar in New York wonen :)
Is de moeite waard om over te bloggen omdat: Ze een medeplichtige aan mijn blog is, zonder dat ze dat zelf weet.  
Lulu Karlijn is de maakster/schrijfster/eigenaresse van de site: http//silentstories.tk  http://datschrijvendemeisje.wordpress.com waarop ze dagelijks(!) blogt, en haar verhalen en andere schrijfsels zet. Zeker de moeite waard om even op te kijken.
Ik volg dus heel veel blogs, omdat dat gewoon vreselijk verslavend is, maar meestal neem ik niet de moeite om te reageren. Dat was ik bij haar ook niet echt van plan, was het niet zo dat Lulu Karlijn een verhaal blogte uit het dagboek van een zekere Merlyn, die een zusje heeft dat Rae heet. Ja, R a e.  Dat moest dan natuurlijk wel meteen een vervelend meisje zijn, maar ik besloot toch te gaan reageren.
Nou is het probleem met reageren dat iedereen die reageert zo'n mooi gekleurde naam heeft waarop je kan klikken en je op een andere site beland. Maar mijn naam was heel saai zwart klikloos, waardoor ik me weer vreselijk buitengesloten voelde. Snik.  En daarom besloot ik uiteindelijk ook een blog te beginnen, waardoor mijn blogverslaving alleen maar is gegroeid. Dus als je klachten hebt over dit blog: Lulu heeft een contactformulier op haar site.
En niet schrikken, aangezien ik vakantie heb zou het kunnen dat ik nu vaker ga bloggen.

Grts,

Rae

Ps.  Lulu, ik bedoel, Karlijn, is verhuist naar een nieuw (mooier, stoerder, beter, weet ik wat) blog op wordpress. Maar volg haar vooral!

2 opmerkingen: