vrijdag 19 augustus 2011

Lammetje, Beer, en hun haat/liefde verhouding.

Naam: Beer
Leeftijd: 4
Hobby’s: Eten, rennen, weglopen, muizen bang maken, voor bewaker spelen, doen alsof hij een spion is,  mij gek maken, likken.
Woont: Op de boerderij van Robbin en Janneke, waar hij naar hartenlust de andere dieren gek kan maken.
Droom: Een inbreker pakken en superspion worden.

Naam: Lammetje
Leeftijd: 5
Hobby’s: Mensen gek maken, spinnen, miauwen, krabben, loeren.
Woont: Over het algemeen bij mij op bed, en anders zwerft ie ergens rond waar ik haar niet zo makkelijk terugvind.
Droom: Mijn goudvissen opeten.

Het moet je wel duidelijk zijn, maar dit zijn dus mijn huisdieren, mijn hond Beer, en mijn kat Lammetje. Beer heb ik gevonden op straat, als kleine puppy, ik mocht hem helemaal niet meenemen, en dus probeerde ik hem stiekem te verzorgen in een doos op mijn kamer, zoals ze dat ook doen in boeken. Maar mijn moeder vond hem en omdat ze hem toch schattig vond mocht ie blijven, maar nu woont hij dus bij vrienden. Lammetje kwam pas later, zij was de kat van onze buren, maar die gingen verhuizen naar een flat en toen mocht ik Lammetje hebben, die toen nog Liesje heette.
Als Beer en Lammetje bij elkaar waren dan probeerden ze elkaar altijd het leven zuur te maken. Lammetje wilde slecht Beers eten eten, en niet dat van haarzelf, maar als Beer dan haar eten wilde, wilde Lammetje het ineens wel. Lammetje krabde Beer, Beer beet Lammetje, Beer joeg Lammetje constant de gordijnen in (tot niet zulk groot plezier van mijn moeder) en Lammetje stool Beers hondensnoepjes. We werden zwak uitgedrukt knettergek van die twee. En toen op een dag riep Jimmy dat ik onmiddellijk meteen naar beneden moest komen, met haar vinger op haar lippen wees ze me op Beers hondenmand, en even raden wie daar met zijn tweeën heel lief tegen elkaar aan lagen? Precies, Beer en Lammetje.  Betrapt. 

Hebben jullie huisdieren?

Grts,

Rae

8 opmerkingen:

  1. Haha lief! Ik heb geen huisdieren, maar ik heb wel katten gehad :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief!
    Ik heb een hondje! Of nouja eigenlijk een hond. En we hebben een konijn, cavia en goudvissen :P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb ook een kat, Vlekkie. We hebben ook een hond en ze kunnen heel goed saemn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nee, heb geen huisdieren, wel een hoop knuffels telt dat mee? :) Mooi blog trouwens, alhoewel dat zwart niet zo gezellig is... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben gewoon heel slecht met mijn handen :P

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat schattig :) Ik heb een klunzig konijn en meer huisdieren laten mijn ouders echt niet toe. Wel jammer.

    BeantwoordenVerwijderen