dinsdag 18 oktober 2011

Deze wereld is verdeeld.

De hele wereldbevolking lijkt verdeeld te zijn in twee groepen mensen: De liefhebbers van het gracieuze, lenige, intelligente, lichtvoetige, soms ietwat arrogante op vier poten lopende dier kat, en de liefhebbers van de trouwe, brave, volgende, zachtaardige, soms wat te aanhankelijke hond.
De fans van het één lijken de fans van het ander het ligt in de ogen niet te gunnen, de reden dat hippies "wereldpeace" nooit voor elkaar hebben gekregen is simpelweg omdat ze het te druk hadden met ruzie maken over of de katten of de honden beter zijn, en vele kattenliefhebbende koningen zijn door van hondenhoudende onderdanen van de troon gestoten. Een nieuw tijdperk is aangebroken!

Bij deze roep ik de haters van beide edele dieren, of de mensen die hun keuze niet kunnen maken op. Ontdoe u van de schaamte, te lang bent u onderdrukt door de verdeling van deze samenleving, te lang hebt u naar de pijpen gedanst van zij die slechts op één ding gefixeerd waren; de hond of de kat
Hef uw kin en paradeer even arrogant door de straten als die vervloekte "honden en kattenmensen." U zult zien dat u met meer bent dan u verwacht had, uit de meest donkere hoeken zullen uw medestrijders tevoorschijn komen, en we zullen vechten om deze wereld weer één te laten worden.
Amen.

En aan welke kant sta jij? Die van de hond, de kat, de hond en de kat, de haters of de goudvissen?


Grts,

Rae.

6 opmerkingen:

  1. Yeah, haters 4 life!
    Nee, maar mijn moeder is allergisch voor huisdieren dus... (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik houd niet van honden, wel van katten :P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind honden en katten beide wel leuk, maar ik wil later zelf geen hond. Ik heb op het moment wel 2 goudvissen en bij mijn ouders heb ik een kat.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik sta aan beide kanten. Ik vind ze allebei leuk en ik kan me wel voorstellen dat ik later of een hond of een kat heb (niet allebei, dat is teveel van het goede :P).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog een poging (a)

    Ik heb een hond, maar ben geen kattenhater. (: Maar als ik moet kiezen tussen die twee, ga ik toch voor een hond.

    BeantwoordenVerwijderen