dinsdag 28 juni 2011

Shit, natuurlijk ook een titel.

Oke, dit is mijn eerste berichtje, verwacht vooral niet dat er nog velen zullen volgen.
Wedden dat iedereen dit kent; Je ziet iemand iets geweldigs doen, b.v. bloggen, en die persoon heeft echt een f*cking mooie blog/site, en je leest dat elke dag, en je denkt, wtf. zoiets wil ik ook doen. Vervolgens maak je vol enthousiasme een blog aan, en voila, dat was het. Je doet er nooit meer wat mee. Nou, dat moet je dus van mij verwachten.(Niet dat het stukje hierboven op mij slaat, helemaaal niet... En ik volg ook helemaal geen blogs waar ik elke dag op kijk...)
Vroeger moest ik altijd verhaaltjes schrijven voor school, eentje weet ik nog wel.(Ik heb al die schriftjes nog maar okee.) Ongeveer. Geschreven in groep zeven. Wauw, dat rijmt.
Voor meester Jelle (onze meester.)
Er is eens een meester en die heet Jelle en hij zei tegen iedereen; ga een verhaaltje schrijven. En iedereen ging een verhaaltje schrijven maar een jongen wilde geen verhaaltje schrijven en meester Jelle zei dat is stout. En de jongen ging huilen en toen werd meester Jelle boos. En de jongen ging toch een verhaaltje schrijven, en meester Jelle vond het helemaal geen leuk verhaaltje. Einde.
Mm, falend.

Grts, Rae, die vol overtuiging aan dit blog begint en nu gaat proberen elke dag wat te bloggen waar hij nu al in faalt.

3 opmerkingen:

  1. Whaha Rae, waar ben jij ooit aan begonnen? #lol&medelijden #je bent gestoord #ik hou nog steeds van je #blog eens over mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heej hoi! Ik volg je ook hoor, maar heb geen google account. (Whaha, Arthur heeft er speciaal een aangemaakt. #lol) Maar ik vind je blog echt cool, ook al staat er nog niets op. :) Dat verhaaltje is lol, arme meester Jelle. :P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, dat was bij mij in het begin ook heel herkenbaar. Ik geef nogal snel de moed op in dingen :')

    BeantwoordenVerwijderen